The Dark Lolita Angel

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Hatsune Shikachi - 3 oktober 2011 21:00

Hej! Har varit hos frissan idag :) Ni anar inte hur svårt det var att bestämma villken färg håret skulle vara i!! Kaeshu skulle också klippa sig så han fick göra det medan jag valde färg... Håret blev lila ^^ Dono yo ni kawaii, sore wa sa rete! Eftert det var jag och Kyle på bio ^^ (Vi har studiedag!!) Vi såg på Smurfarna! Totemo kawaiito omoshiroi hitodesu! Mamma får damp snart!! Jag måste sova :'(!! Totemo kanashii! Ya o sansho shite kudasai! I nästa inläg kommer en guide till Japanska!! Så länge får ni lista ut vad de Japanska meningarna i detta inlägget betyder!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är The Black Lolita Angel!! Och som ni hör på namnet så är jag en Goth-Lolita ^^ Och JAG VILL HA ETT PAR VINGAR!! Änglavingar förstås!! Enjoj the blog!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om oss lolitas??
 Att vi är helt WIERD!! O_o
 Att v har en cool stil!
 Att vi är Fula DX
 Att...Vadå Lolita?? Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards